tisdag 15 april 2014

Brallor i mängder! :)

Jag har skickat en hel del brallor senaste tiden, som jag inte visat här på bloggen. Här kommer bilder, så ni som besöker bloggen också får se dem! Följ mig gärna på instagram under @madebyantiann och på facebook hittar du mig om du söker på Made by antiann. Där uppdaterar jag ofta! :)

Ett par mjukisbyxor i stl 56-80 kostar 180 kr inkl porto, stl 86-98 kostar 200 kr inkl porto. Välkommen med din beställning till annelie830219@gmail.com

Tröja i traktor vårbruk med bruna armar och brun mudd

Byxor i traktor vårbruk med brun mudd

Mjukisbyxor i dalahäst - rosa med rosa mudd

Syskonsett med mjukisbyxor och mössor i flodhäst - turkos

Byxor i bergarn - blå och snuttefilt i bergarn blå

Mjukisbyxor i kamouflage - grön med brun mudd

Mjukisbyxor i zebra med ljusgrön mudd

Yogapants i ugglor - rosa med ljusrosa mudd

Mjukisbyxor i moln - turkos med turkos mudd

Mjukisbyxor i verktyg grön med ljusgrön mudd

Yogapants i traktor rosa med mörkrosa mudd

Inga kommentarer: