tisdag 27 augusti 2013

Mysiga baggymössor

Made by antianns baggymössa finns i flera storlekar. Du kan välja mellan en mössa i dubbel trikå eller en fleecefodrat variant. Jag har valt att lägga fleecefodret mellan trikålagren, så du inte ska bli statisk i håret! :]

Jag syr mössor i alla möjliga storlekar, här är några exempel (vill du ha mindre/större så säg bara till!)
  • 36/38 (nyfödd)
  • 40/42
  • 44/46
  • 48/50
  • 52/54
  • 56/58
  • 60/62
Jag valde dessa storlekar, då åldern inte säger mycket om huvudstorleken. 56/58 är för vuxna, även 52/54 kan passa en del vuxna. Och 60/62 till riktigt rejäla huvuden eller för dig som vill ha mössan lite lösare runt huvudet. :)

Priset för baggymössa i dubbel trikå är 130 kr inkl porto. En fleecefodrad mössa i dubbel trikå kostar 180 kr inkl porto.

Hjalmar i baggymössa i tyget Moln - turkos

Hjalmar i baggymössa i tyget Verktyg - ljusgrön
I min facebookgrupp Made by antiann kan du se fler exempel på mössor jag sytt. Kontakta mig via annelie830219@gmail.com om du vill beställa. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Naw...Sååå sött/Kram