fredag 13 september 2013

Tävlingsdax!

Nu när min facebookgrupp Made by antiann fått över 100 gillare är det dags för en tävling! Självklart kan även nu som inte har facebook delta! :)

Vinn en baggymössa i valfri storlek (barn & vuxen) från Made by antiann. Du väljer själv tyg såklart, med reservation för att det finns så det räcker till. 

Såhär tävlar du på facebook

Tävla genom att gilla Made by antiann samt detta inlägg och lämna en kommentar. För att öka dina vinstchanser - dela detta tävlingsinlägg. Kommentera detta inlägg för att jag ska kunna dra dig som vinnare, ange i din kommentar om du delat inlägget. Ingen kommentar = ingen vinstchans.

Såhär tävlar du via bloggen

Tävla genom att lämna en kommentar i detta inlägg tillsammans med din e-postadress. För att öka dina vinstchanser - länka till detta inlägg i din blogg tillsammans med bilden ovan, samt lämna en kommentar med länken till ditt inlägg och din e-postadress. Kommentera detta inlägg för att jag ska kunna dra dig som vinnare. Ingen kommentar med e-postadress = ingen vinstchans.

Tävlingen pågår till 30/9 kl 20.00. Vid mindre än 15 tävlande lottar jag ut en mössa, om 15 personer tävlar lottar jag ut 2 mössor, 30 personer 3 mössor osv. Ju fler tävlande - desto fler mössor lottas ut! 

Lycka till!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill Tävla genom blogg
1Lott

annmi.eriksson@hotmail.com
A.Eriksson (med annan mail) hihi

AnNie sa...

Hej
Jag är med och tävlar , har länkat från min blogg .Bilden ligger högst upp i sidomarginalen så den syns hela tiden oavsett mina andra inlägg.
min sida är www. anniegumman.blogspot.se och mejl hej.anita@live.se

Ha det fortsatt bra, kram

Anonym sa...

Jag vill vara med!
agge_a_son@hotmail.com

Lundabon sa...

Jag vill vara med och tävla!
Erika , drewke.erika@gmail.com

Vardag och flärd sa...

Jag vill tävla! Har länkat på min blogg!
evahoga@gmail.com
Eva

nattugglan sa...

Vilken härlig mössa. jag ser en uggla skymt där..o jag älska ugglor..länkar från min blogg...kram
cvnattugglans@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!
Min mail är: elin_wallgren@hotmail.com
Mvh Elin

bittan sa...

Hej !
Visst vill jag vara med och tävla om den fina mössan.
bittan4@gmail.com

Jag sa...

Gillat och delat (inom någon sekund ;)) Vilka fina grejor du syr! :)