tisdag 16 april 2013

Wooohoooo!

När jag fyllde 30 år önskade jag mig pengar, för att kunna köpa en symaskin. Och de har jag nu gjort, med besked. ;) Jag köpte hela två stycken! Galet? Jajamänn!

Hos http://www.sewingmachines.co.uk i Storbritannien är symaskiner billigt. Riktigt billigt! Typ halva priset jämfört med Sverige. Och via facebookgruppen Vi sytokiga nosade jag upp detta. Det hela resulterade i att jag beställde denna vanliga symaskin och denna overlockmaskin. Portofritt med leverans inom 4-5 dgr. Betalning via Paypal. Beställde i lördags och under lördagen fick jag bekräftat att paketet var packat och skickas måndag. Haha! Smiiiiidigt!

Varför två symaskiner? Jo, för jag hade ingen! Och man klarar sig inte enbart på en overlock. Och förr eller senare hade jag velat ha en overlock, så jag slår till nu när pundet är så lågt! Och jag fick båda två billigare än vad jag räknat med för EN i Sverige (som motsvarar den vanliga symaskinen). :)

Undra när de kommer fram!? :)

Så snart handlar bloggen även om sömnad! ;)

Inga kommentarer: