måndag 11 mars 2013

Hjalmars dop - 9/3 2013

I lördags var det dags för Hjalmars dop. :) Han skötte sig utmärkt, var så snäll (men tung!) i kyrkan. När allt var över kom jag på att jag glömt ta bilder på honom i dopklänningen. Åh nej! Rosen började vissna så det var ju bara att dra på klänningen och fota även fast han var trött, less och inte alls på humör. Hur gick det!? Ja... Såhär ungefär... :/



Nåja! Någon bra bild kanske det eventuellt blev. Men det blev inte alls som jag tänkt det.

Den första bilden vart rätt bra. :) Fast han ser lite stel ut.


Och klänningen sitter inte så snyggt...


Och humöret lyser igenom... :)


Men men! Ett fint dop blev det iaf. :)

3 kommentarer:

AnNie sa...

Hej
Ja det syns att nu får mor min allt sluta med fotande och annat grejande.
Men du fick ett par fina bilder i allafall och huvudsaken är att ni hade en bra dag.
Lycka till ( på dopdagen iefterskott) och i framtiden.
Kram

Karin sa...

Hallå! Han är jättesöt tycker jag och huvudsaken är ju att ni fick en fin dag att minnas. I efterhand kommer du nog att le åt att du glömda att fota. Ha det jättebra Karin

Unknown sa...

Han är helt underbar den lille skatten o man kan inte alltid vara på topp. Han ser så go o nöjd ut. Önskar er en mysig tisdag kram Beijan