söndag 3 mars 2013

Förtydligande angående rutbytet

Så otroligt skoj att vi börjar bli några stycken i rutbytet. :) Jag byter 4 rutor med flera personer på listan, då får man ihop till filten snabbt känns det som. :) Såååå nyfiken! Alla rutor jag skickar och tar emot kommer att synas i bloggen. Men de jag skickar kommer synas efter att mottagaren fått dem, vill ju inte förstöra överraskningen. :)


Sen fick jag en fråga från en deltagare som undrade om alla rutor måste bestå av alla önskade färger. Och nej, det är inte min tanke. Jag tycker en ruta kan bestå av en, två eller kanske alla färger. Det finns inga regler där, bara man håller till sig till färgerna som mottagen önskat. Däremot har vissa önskat att alla rutor ha kant i en viss färg, detta måste givetvis göras på samtliga rutor.

Undrar du vad allt handlar om? Läs mer här. Imorgon kommer ruttips nr 2! :)

1 kommentar:

Caroline Carro Uhlgren sa...

så spännande detta kommer bli