fredag 29 mars 2013

Bonusrutor! :)

Ända sedan jag försiktigt började surfa runt på olika virkbloggar så har Pysselkiisen varit en stor favorit. Tillsammans med Virka liten kaka. De är liksom snudd på idoler för mig, dem båda. :D Och jag blev alldeles till mig när Pysselkiisen ville bidra till Hjalles filt. :) Jag trodde en uggleruta skulle dyka upp på posten. Men istället kom det FYRA suuuuperfina rutor. Och här är ju givetvis lejonet favoriten. Eller hur!? Tänk att få ligga och pilla på den! :) Vet inte hur jag ska tacka dig Pysselkiisen. Men jag ska nog komma på något! :)


Hos Pysselkiisen finns det massor av fina mönster. Kika in hos henne vetja!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker också hon är otroligt duktig! Vilka härliga rutor hon gjort. Både i mönster och färg :)

Unknown sa...

Så söta dom blev. Önskar dig o familjen en riktigt GLAD PÅSK kram Beijan

Karin sa...

Superfina rutor och vad kul med små djur på, Glad Påsk Karin

Koneko sa...

Jag är så glad över att du blev nöjd! Ska försöka ta mig tid att skriva ner mönstret till dem med :)

Kram

Emma Fransson sa...

Hej. Pysselkiisen, kommer inte in på sidan, MVH emma

Anonym sa...

Hej! Tycker dina "djurrutor" är helt underbara men hittar bara mönster på ugglerutan finns det något mönster på övriga djurrutor? Är väldigt intresserad av det, jag håller på med en mormorsfilt till min son och han blev helt lyrisk över dessa rutor! Med vänlig hälsning Ulrika!
Min mejladress! gajkus@hotmail.com