fredag 7 december 2012

För alla med husdjur :)

För ett tag sedan snubblade jag över en (för mig) ny webbutik, Mitt husdjur. Underbart nog så har jag fått möjlighet att testa lite produkter från dem. Jag måste säga att de har ett riktigt brett sortiment! Och jag blev positivt överraskad när jag öppnade paketet. Titta vad med fina grejer!


Bajspåsarna får följa med till Jacks daghusse! ;) Firrarna blir extra glada av en ny termometer och smarrig mat. Nere i vänstra hörnet är det två handvärmare, som man kan ha i vantarna vid kalla promenader. Kanske kan det vara något för frusna jägar händer? Det måste testas!


Förutom allt ovan fick Lisa en riktigt fin present. :) En elementsäng! En mjuk och härlig "hängmatta för elementet" kan man förklara det som. Enda sedan Lisa flyttade hit har jag sagt till Björn att hon nog skulle gilla en sådan här säng, men det har inte blivit av att vi skaffat en... Eftersom Lisa är som hon är så tar det nog ett tag innan hon vant sig vid sängen, men med katter måste man låta det ta tid!


Inom kort kommer det upp en tävling här på bloggen tillsammans med Mitt husdjur. Kika gärna in på deras webshop!

1 kommentar:

Melody and M.E sa...

Tack för tipset! Ska kolla in där direkt!
Melodys matte