fredag 30 november 2012

Morfar och Hjalmar

Min familj bor ju väldigt långt bort, sisådär en 30 mil. Jag ser mig själv som en familjekär person och trodde aldrig, aldrig någonsin att jag skulle flytta så långt "hemifrån". Men nu vart det så pga att mannen i mitt liv råkade bo sisådär 30 mil hemifrån. Även om man känner att man sitter i rävsax ibland och saknar mamma, pappa, syskon och hemtrakterna så trivs jag som fisken i vattnet här och skulle aldrig någonsin byta bort Björn. Och jag vet att min familj förstår mitt val. För Björn är för jävla bra karl!


Här har vi Hjalmar och morfar. Hjalmar somnade som en stock i morfars famn. :) Och snart ses de igen på familjen Anderssons årliga pepparkaksbak! :)


2 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Så fina bilder på Hjalmar i morfars famn!
Ha en riktigt bra helg!
Melodys matte

Karin sa...

Hej på dig!
Å vad han är söt lilla Hjalmar. Vad härligt du skriver om männen i ditt liv (alla tre), ha en bra helg Karin