måndag 15 oktober 2012

Tips x 2 ;)

Som ni säkert vet är jag ju en virkare, inte en stickare. Jag skulle vilja vara en stickare.... Jag har försökt. Men nej, jag får nog acceptera att virkning är det som ligger mig varmast om hjärtat. :) Men jag inspireras gärna av stickning och allmänt garnprat. Vad är då bättre än en stickpodd? Stickklubben har startat en stickpodd. Och det har redan kommit ut två avsnitt. :)

Bild lånad från Stickklubben. Ser det inte virkat ut?! ;)
Men har Annelie hunnit lyssna? Näe... Men jag ska försöka hinna med det under denna vecka. :)

Dagens andra tips får bli en låt. :) Texten är kanske inte för de känsliga. Men den passar mig prima. ;) Musiken är ju så sjukt härlig. Undra om denna låt av Stiftelsen kommer spelas lika flitigt på radion som "Vart jag än går"? Skulle inte tro det. Hehe...



Virkningen går sådär... Har problem med en domnande vänsterhand som gör att jag inte klarar så mycket virkning... :/

2 kommentarer:

Unknown sa...

Din stackar inte kunna virka. Köp en skena på apoteket så går det bättre. Jag tar alltid på mig mina när det börjar kännas.Försök hålla virknålen inni handen så sliter det inte så. Hoppas du blir bättre kramar Beijan

Anonym sa...

O nu är jag ju med. ett jätte Grattis det kunde jag ju lista´t ut hade samma problem kram Beijan