söndag 18 mars 2012

Smågodis :)

Mmm... Det är många med mig som tycker att säkerhetsögon och säkerhetsnosar är smågodis. ;) Gotteligott gott! Jag gjorde en beställning hos Jannas amigurumi i veckan, och de hann komma i fredags. Janna var supersnabb på att skicka. Det tackar jag för!


Vill du också beställa? Kika här, där ser du vad Janna har hemma just nu. Janna får toppenbetyg i bemötande av mig som ultrafrågvis kund och extra supertoppenbetyg på leveranstiden. :)

Nu till den svåra frågan - Vilken hör ihop med vilken säkerhetsbricka?! :S Janna förklarade att plastbrickor hör till ögon/nosar med skruvad pinne och de med rak pinne hör ihop med raka pinnar. Check! ;)

Och hur får jag dit dem!? Då tipsade Janna om denna sida. En engelsk sida med både bilder och text. Nu ska jag nog klara av det hela! :)

Inga kommentarer: