måndag 22 december 2008

Äntligen har vi vårt alldeles egna träd!

Tada! Är de inte fint? Tack Per med familj som har hjälpt mig med detta bygge. Och tack Björn för att du hjälpte mig att få hem det! :) Jag drog stolt in det i tvrummet (där fåglarna bor) och hojtade "GOOOOD JUUUUUL!" fåglarna stirrade på mig (allihopa, verkligen allihopa) och man såg hur de tänkte: Jaha... Nej, de där vill vi inte ha... SUCK! Jag ställde in det igår kväll, nu mitt på dagen så har Egon börjat förstå hur roligt trädet är. Han har suttit och gnagt lite (han sitter längst upp till höger på bilden). Jag hoppas de kommer bli totalfrälsta i trädet med tiden... Kanske kan de överge gardinstången och bara sitta i trädet!? Drömmar...

En liten bild på söta Egon som provsitter! :)



4 kommentarer:

Kraxarna sa...

Det blev sannerligen utmärkt! Jag hoppas de är nöjda :D

Kraxarna sa...

SV: jag har precis börjat undra själv! O_O Han är bara för gullig! Det finns endel bilder på honom i den här tråden
http://undulat.forum24.se/undulat-about5563-0.html

Kraxarna sa...

Oj det blev ingen länk, nåja det är bara att kopiera och klistra in så kommer du rätt :)

Anonym sa...

Vad är det för sorts träd som du använder?

Mvh Emelie