tisdag 6 november 2012

UFO redovisning

Från ingenstans kom jag på att jag glömt visa ett UFO (unfinished object). När jag fyllde år köpte jag Drops Delight och skulle sticka sockor. Det gick ju sådär... Jag bestämde mig för att göra det ena nystanet till en sjal. Det slutade i denna typsjal bestående av 18 mysiga rutor som går i rosa/beige. Varm, härlig sjal som kom fram när jag rotade fram mössor osv. 


Och de där strumpstickorna ligger kvar i skåpet som ett annat UFO. Och jag vet inte om det någonsin kommer hända något mer där? Kanske bäst att repa upp och göra något annat? Det är ju ett toppengarn!

1 kommentar:

Lilla Källängen sa...

Kul att ha hittat till din sida!
Men vilken snygg pippimössa du gjort och som du visade i ditt förra inlägg..den gillar jag skarpt!! Virkning är inte min starka sida, kan bara virka enkla mormorsrutor:-)
Roligt att du vill vara med i min utlottning också
Kram Anneli