fredag 4 november 2011

Sakta men säkert!

Sakta men säkert börjar det formas en tomte. Jag vet att det går vääääldigt långsamt men jag har ju andra projekt som löper samtidigt... Jag är riktigt nöjd med tomtens kropp och armar. Men nu då? Kanske måste de få gå långsamt för att de ska bli bra?! Aja... Vi får se... Men HUR ska jag få till fötter? Jag måste lära mig att virka hälar. PANIK! :[


För övrigt tycker jag det är riktigt skoj och kika tillbaka ett eller ett par år tillbaka i den egna bloggen. Vad gjorde jag för ett år sedan? Jag pluggade och jobbade, jag hade det tokstressigt. Och nu? Nu har jag det mycket mycket lugnare. :) Underbart! Pluggandet är klart och nu har jag fast jobb. Kan de bli bättre? Nej!

Jag tycker du ska kika tillbaka i din blogg, vad gjorde du för ett år sedan? :)

4 kommentarer:

Thessan sa...

tack såå mkt! glad jag blir! hur går det med hälarna?

Kristine sa...

Ska bli kul att se hur din tomte blir :)

Thessan sa...

spännande! Vill du avslöja ditt projekt ?? *Nyfiken* hojta till om hälarna blir för jobbiga, jag kanske kan hjälpa dej lite. hoppas du har haft en bra helg i allt virkande!

donken sa...

hittade dig hos amigurumis blogg. :P ja eller hur det nu stavas, det var inte lätt. Thessan iaf. haha! himla fint namn du har, och helt rätt stavning, måste jag säga... haha! :P
och jag önskar att jag visste hur man virkar en häl så att jag kunde hjälpa där. Men... det vet jag inte. Jag kan bara virka rakt. Typ grytlappar.

pöss!