tisdag 25 maj 2010

Bli testpilot hos Smartson du med!

Idag råkade jag snubbla över något väldigt intressant. Man kan bli testpilot hos Smartson och därmed ingå i olika produkttester. Mycket mycket intressant! Just nu söker de testpiloter för Canon EOS 550D. Jag har anmält mitt intresse (såklart) och har även bjudit in foto-polaren Sara. Sara var ju den som lurade in mig i foto-världen. :)

Idag har jag en Nikon D40 men skulle gärna ta chansen att testa konkurrenten Canon! Jag är ju en systemkamera-fantast och börjar känna behöver av att byta upp mig en klass. Kanske är Canon EOS 550D kameran för mig? Jag hoppas jag får chansen att testa.

Canon EOS 550D är kompakt och har robust design och tar tydligen bra bilder i svagt ljus. Är inte det på tiden att man skapar en kamera som fixar svagt ljus? Det är ofta man vill föreviga stunder som sker i svagt ljus, men kameran sviker. Detta skulle jag verkligen vilja testa! Tänk att vara på middag och inte behöva tända alla lampor för att ta lite fina foton för att föreviga stunden! Dessutom har Canon EOS 550D en speciell rengöringsmekanism för att undvika "dammiga bilder". Låter mycket intressant. Som grädde på moset kan man filma i HD! WOW säger jag bara. Jag hoppas Sara anmäler sig snart! 


Klicka här för att anmäla ditt intresse!


1 kommentar:

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hej!
Det låter intressant, tänk om dygnet hade fler timmar..

Roligt att du vill vara med i min tävling :)
Kram Milla