måndag 14 april 2014

Nu kan du köpa vinyltryck av mig! :)

Hos mig kan du beställa vinyltryck i massor av olika färger och material. Du kan beställa figurer, bokstäver eller hela namn. Endast fantasin sätter stopp! Du kan beställa tryck på plagg jag syr upp, eller för att själv stryka på plagg. Det är enkelt att fästa vinyltryck, det enda du behöver är ett hårt underlag, ett strykjärn och bakplåtspapper. Instruktioner medföljer för applicering.

Tvättråden för plagg med vinyltryck är 40 grader, ingen torktumling och att plaggen ska tvättas ut och in för att skydda trycket.

Här ser du vilka färger och material jag har hemma, fråga gärna om du undrar något. Jag nås på annelie830219@gmail.com.

PRISER

En figur eller bokstav som är ca 7 cm hög kostar 25 kr inkl porto i slät vinyl och 35 kr inkl porto i övriga (glitter, mönster, reflex, glow in the dark och neon).

Ett namn som är ca 15 cm brett kostar 35 kr inkl porto i slät vinyl och 45 kr inkl porto i övriga (glitter, mönster, reflex, glow in the dark och neon).

Önskas andra storlekar eller teckensnitt så maila annelie830219@gmail.com så återkommer jag med prisinformation.


Teckensnitt tillgängliga för bokstäver och namn
Mönster - leopard

Mönster - zebra

Glitter - regnbåge

Glitter - turkos

Reflex - silver

Slät - cerise

Slät - lila
Här ser du samtliga vinyler jag har hemma. Välkommen med din beställning!

Inga kommentarer: