torsdag 17 februari 2011

Pelargonsidan uppdaterad

Hej!

Vilken hektiskt vecka! :) Kul men lite för mycket för att mitt huvud ska orka med. Hade en fnissig och rolig lektion med mina vuxenelever i eftermiddags. Helt världelös ur ett pedagogiskt syfte. Men skratt förlänger livet, så vi får se det från det hållet idag. Annelie trött, Annelie slut, Annelie blir fnissig av underbara elever. :)

Jag har uppdaterat pelargonsidan, kika gärna över mitt sortiment. Jag måste ta bilder när de blommar, så det blir bättre bilder. :)

För övrigt så vill jag bara säga att jag insåg att sista snön föll över oss den 21 april förra året. Snacka om att våren är långt borta om det blir samma visa i år... Enligt metereologerna kan det bli vår först efter den 15 februari. 7 nätter med mildgrader ger tydligen vår. Nog har det blivit den 15 februari... Men inte är det mildgrader. SUCK! Var är våren?

Idag blir det inget skojjigt inlägg och inga bilder. Efter en aktiv vecka ska jag växla om till att baka och stöka, fyller nämligen år på lördag! :) Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i förskott! kram från mamma Mia