tisdag 1 juni 2010

Ett kärt återseende!

När jag ska fira födelsedagar men inte har någon aning om vad jag ska ge födelsedagsbarnet brukar jag alltid besöka Coolstuff. Man hittar alltid något där! Om man mot förmodan har svårt att hitta en gåva så är deras presentgenerator toppen.  Du kan även använda deras tags, t ex baktillbehör, husdjur eller varför inte inflyttningspresenter?  Det var ett tag sedan jag beställde något från dem. Sist beställde jag presenter till två vänner, bla shotsglas så kallade Ice shooters.

Det fina i kråksången är att jag, genom att göra detta inlägg, får precis sådana shotsglas. Dessutom får jag lysdiodsficklampa med solceller,  kylmugg, värmehjärta och en massagegubbe. Totalt värde 215 kr och dessutom skickar de  prylpaketet fraktfritt. Helt otroligt! Sambon kommer bli superglad, nu slipper hans händer arbeta. Nu har vi snart massagegubben!



Dessutom har jag chansen att vinna en internetradio. Jag som alltid lyssnar på internetradio via datorn men alltid råkar stänga fönstret med radio-spelaren i. Är man klåfingrig så är man. :)

Vill du också få detta fina prylpaket? Läs mer i deras blogg.

Under eftermiddagen ska jag försöka hinna med att lägga in lite trädgårdsbilder. Skolan där jag vikarierar ringde precis och frågade om jag kunde börja 40 min tidigare. Självklart! :) Så jag hinner inte nu! :) Men snaaaart!

Inga kommentarer: